reklama

Najlepšie a najväčšie investície môjho života

Najlepšie a najväčšie investície môjho života.  Hovori sa, že nič si lepšie nepredal, ako to, čo si daroval dobrému priateľovi.  Mňa veľmi tešia moje dobré investicie do módnych doplnkov a oblečenia. Milujem to, keď mám nejaký kus oblečnia aj niekoľko rokov a stále ma baví a rada ho nosím. Je to tak trochu aj s ľuďmi. Niektorí nás prestanú veľmi rýchlo baviť a najradšej máme tých , čo sú stále vzrušujúci, plní nápadov a takí neokukaní-ako tie najlpšie veci v našom šatníku. Stále sa daju dobre kombinovať, nevyšli z módy, neošúchali sa a navyše sme za ne nedali celý "majlant", ale len taku normálnu a primeranú sumu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Mám rada môj čierny zimný kabát, môj jarný béžový-kúpila som si nový, ale nakoniec ma ten nový prestal baviť už po roku tak som sa vrátila k môjmu starému a ešte som bola aj pochválená, aký mám pekný kabát. Ten nový mi nikto ani nepochválil-to nebolo dobrá investícia.

Spomínam stále na moje hnedé topánky, ľudia sa ma zvykli pýtať či su robené z dreva alebo na objednávku. Boli skvelé, pohodlné, štýlové-prelomila sa mi na nich podrážka, nechala som ich v zahraničí, kebyže som ich nosila doma, určite si ich odložím, možno aj niekde vystavím. A opäť neboli vôbec prehnane drahé.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Také sú aj plavky, ktore mám už tiež niekoľko rokov-viac ako 10! a stále su dobré a neokukané.Možno aj preto, že veľmi často sa kúpať nechodim. Väčšina vecí z nemenovaného zásielkového obchodu je už dávno niekde vyhodená, zostali len plavky.

Mojou srdcovkou sú tašky, ale niektorých dobrých investícií v tomto smere, som sa musela zbaviť pri sťahovaní.

Určite sa za dobrú investíciu dá považovať všetko, čo nestratilo svoju hodnotu. Tak je to aj s pár skvelými kúskami zo second handu. Či už sú to šatky, tričká alebo nohavice, ktoré sa tak dobre nosili, až som ich na sebe zodrala.

Takisto sa mi podarilo kúpiť niekoľko dobrých a stále idúcich hodiniek. Strieborné, náramok vyrobený z koráliek alebo aj nástenné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám hrôzu z kupovania technických vecí-ktoré sú mojou najväčšou investíciou, ale nie tou najlepšou. Doba stále napreduje a môj notebook za chvíľu bude príliš veľký a nemoderný. Takisto môj fotoaparát. Viem, že som mala investovať viac a kúpiť si lepši, ťažší-to len aby ste vedeli, ako to je, keď sa investuje ťažšie a nie až tak dobre možno.

Dobre som investovala, keď som sa rozhodla pre odchod do zahraničia. Dala som poplatok agentúre, aby mi našli rodinu, do ktorej pôjdem ako au-pair. Peniaze sa mi mnohokrát vrátili, naučila som sa jazyk a skúsenosti, ktoré som získala a ľudí, ktorých som stretla a všetky zážitky , čo som mala sú na nezplatenie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dobrá je každá investícia do darčeka, ktorý poteší-či už sú to cukríky pre moje krsňa alebo pistácie pre brata.

Investovala som čas do výroby pohľadnice pre moju neter, jej radosť mi bola veľkou odmenou za ten čas, ktorý som tomu venovala.

Takisto bol dobrou investíciou akýkoľvek čas, ktorý som venovala dobrovoľníckej práci. Väčšinou sa mi to vrátilo v podobe vďaky a nových zážitkov a skúseností.

Eva Pechová

5.5.2012

Eva Pechova

Eva Pechova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Boh je jediná bytosť, ktorá nato aby vládla, nemusí ani existovať.(Charles Baudlere)Umenie zmýva prach každodenného života. (Pablo Picasso)Mám rada módu, umenie a zaujímavých ľudí,s ktorými nie je nuda. Milujem oheň a vôňu dymu, pohodu a niekedy dobrodružstvo.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu